Дізнатися більше

TECNO Mobile – бренд мобільних телефонів преміум класу, що входить до складу компанії Transsion Holdings. TECNO Mobile заснований у 2006 році. Будучи першим постачальником телефонів із двома SIM-картами в Африці, компанія TECNO займається перетворенням новітніх технологій для ринків, що розвиваються, надаючи спеціально виготовлені локалізовані продукти під гаслом «Думай глобально, дій локально».

  • TECNO Mobile розпочинає свою діяльність на українському ринку

    2018-07-26

    TECNO Mobile розпочинає свою діяльність на українському ринку

    Компанія TECNO розширила свою присутність в Африці, на Близькому Сході, у Південно-Східній Азії, Південній Азії та Латинській Америці, охопивши населення чисельністю понад 4,2 мільярда людей.

  • TECNO Mobile Partnership with MCFC

    Партнерство з ФК «Манчестер Сіті»

    2016-01-01
    TECNO Mobile Partnership with MCFC

    Партнерство з ФК «Манчестер Сіті»

    Компанія TECNO уклала багаторічне партнерство з футбольним клубом «Манчестер Сіті», який став офіційним партнером у сфері планшетів і мобільних телефонів. Це партнерство є важливим кроком у глобальній стратегії TECNO та демонструє прагнення компанії розвинути впливовий і привілейований бренд мобільного зв'язку на ринках, що розвиваються. Співпрацюючи з таким успішним і відомим клубом, як «Манчестер Сіті», TECNO матиме тепер більше можливостей налагодити зв'язок із фанатами та клієнтами у всьому світі, представити свої останні розробки та запровадити найсміливіші мобільні рішення.

  • TECNO Mobile Success in North Africa, and Expansion into South America and Southeast Asia

    Успіх у Північній Африці, здобуття ринків Південної Америки та Південно-Східної Азії

    2016-01-01
    TECNO Mobile Success in North Africa, and Expansion into South America and Southeast Asia

    Успіх у Північній Африці, здобуття ринків Південної Америки та Південно-Східної Азії

    Після стрімкого зростання протягом десятирічного періоду компанія TECNO отримала до 40 % ринкової долі у великих африканських країнах, зарекомендувавши себе глобальним гравцем у сфері телекомунікаційних пристроїв і послуг. Такі досягнення пов'язані з продуманою стратегією та раціональною організацією менеджменту, що охоплює 5 виробничих центрів, 5 маркетингових центрів, торговельну мережу в близько 50 країнах і регіонах, мережу післяпродажного обслуговування, що складається з сервісних центрів «1000+», і 4 ремонтні заводи. У цьому році також спостерігається стратегічна трансформація TECNO зі здобуття ринків Північної Африки, Південної Америки, Південно-Східної Азії, Індії, Близького Сходу та проникнення на світовий ринок.

  • Sales Volume Rose to No.1 in Major African Markets - TECNO Mobile

    На основних ринках Африки компанія посіла перше місце за обсягом продажів

    2015-01-01
    Sales Volume Rose to No.1 in Major African Markets - TECNO Mobile

    На основних ринках Африки компанія посіла перше місце за обсягом продажів

    У 2015 році компанія TECNO посіла перше місце за обсягом продажів на основних африканських ринках.                                                                                                              Завдяки наполегливим зусиллям і глибокому розумінню потреб клієнтів компанія TECNO здійснила прорив у сфері досліджень і розробки, проектування, виробництва, продажів і послуг. Паралельно були посилені зв'язки з провідними компаніями у відповідних галузях. Ці фактори у своїй сукупності обумовлюють просування бренду й збільшення ринкової долі. На конкурсі телекомунікаційних технологій у Гані пристрою TECNO Phantom Z присуджено нагороду «Смартфон року». Досягаючи успіхів у розвитку своєї справи, компанія TECNO бере активну участь у громадському житті. Вона співпрацює з місцевими благодійними організаціями щодо надання стипендій місцевим студентам і робить пожертвування на підтримку державних благодійних проектів.

  • TECNO Mobile Breakthrough in Smartphones

    Прорив у смартфонах

    2014-01-01
    TECNO Mobile Breakthrough in Smartphones

    Прорив у смартфонах

    За стабільного зростання на ринку традиційних мобільних телефонів бренд стрімко розширився на ринку смартфонів і здійснив великий прорив у міжнародному визнанні, відкривши понад 860 магазинів у Тропічній Африці. Паралельно бренд просунувся за межі Тропічної Африки та готовий здобувати ринок Єгипту. На конкурсі провідних брендів у Гані компанія TECNO отримала титули «Найперспективніший бренд» і «Найкращий бренд, що активно розвивається». На конкурсі «Мобільний світ» у Гані флагманський пристрій Phantom A+ отримав нагороду «Найпопулярніший смартфон року». «African Business», найвпливовіший журнал на континенті, вніс TECNO до 20 «найпопулярніших брендів Африки». Цього ж року TECNO отримала нагороду – корону міжнародної якості в категорії «Золото» в Лондоні.

  • Introducing Smartphones -TECNO Mobile

    Впровадження смартфонів

    2012-01-01
    Introducing Smartphones -TECNO Mobile

    Впровадження смартфонів

    У відповідь на технічний прогрес і зростання потреб клієнтів компанія TECNO випустила свій перший смартфон T1 і в 2012 році з цього приводу запровадила комплексні методи розповсюдження маркетингової інформації. Окрім розробки високоякісних смартфонів і впровадження насичених розважальних програм для клієнтів, TECNO заснувала перший ексклюзивний магазин у Нігерії, де продемонструвала останні моделі та запропонувала розширені послуги для клієнтів. На конкурсі телекомунікаційних технологій у Гані бренд TECNO Ghana отримав титул «Телефонна компанія року», а це дає високу оцінку щодо постійного зростання та успіхів на ринку інформаційно-комунікаційних технологій (ICT) і зосереджує увагу на першокласних виконавцях-новаторах у галузі. Річний обсяг продажів TECNO у 2012 році досяг приблизно 20 мільйонів.

  • No. 1 Mobile Brand of Dual-SIM Phones of TECNO Mobile

    Мобільний бренд № 1 серед телефонів із двома SIM-картами

    2011-01-01
    No. 1 Mobile Brand of Dual-SIM Phones of TECNO Mobile

    Мобільний бренд № 1 серед телефонів із двома SIM-картами

    На основних африканських ринках, де були створені місцеві відділення, компанія TECNO стала постачальником мобільних телефонів із двома SIM-картами № 1. На конкурсі з якості обслуговування клієнтів у Гані, який відбувався в рамках програми «Тиждень обслуговування клієнтів», компанія отримала титул «Бренд 2011/2012 років, який найкраще зарекомендував себе серед клієнтів». Цей конкурс, що проводиться щороку в перший повний календарний тиждень жовтня, покликаний визнати важливість якості обслуговування клієнтів серед міжнародних організацій і структур, орієнтованих на покупця. Тим часом компанія TECNO формулює сутність свого бренду – «Більше знань», стимулює дослідження в галузі мобільних технологій і розробки пристроїв, орієнтованих на розваги, пропонуючи клієнтам динамічний ритм життя з мобільними розвагами.

  • TECNO Mobile Focus on Africa

    Африка в центрі уваги

    2008-01-01
    TECNO Mobile Focus on Africa

    Африка в центрі уваги

    У 2008 році спостерігається стратегічне зрушення TECNO в бік африканського ринку. Цей рік стає початком зміцнення іміджу компанії. TECNO планує та формує систему менеджменту за кордоном із метою охоплення основних ринків у Західній і Східній Африці, докладаючи зусиль щодо постачання індивідуалізованих продуктів з урахуванням місцевих потреб і надання якісніших послуг локальним клієнтам. Під впливом споживацького попиту компанія TECNO створила свій перший мобільний телефон на чотири SIM-карти «4 Runner», який став хітом продаж в Африці.

  • 1st Factory Setup of TECNO Mobile

    Заснування першого заводу

    2007-01-01
    1st Factory Setup of TECNO Mobile

    Заснування першого заводу

    Перший завод був заснований у Шеньчжені (Китай) у 2007 році. Річна потужність виробництва досягла 3 мільйонів одиниць мобільних телефонів. Завдяки запровадженню найсучасніших технологій і підбору найдосвідченіших фахівців компанія TECNO досягла хороших результатів у плані організації комерційної діяльності.

  • Establishment of TECNO Mobile

    Заснування

    2006-01-01
    Establishment of TECNO Mobile

    Заснування

    TECNO Mobile – перший бренд мобільних телефонів компанії Transsion Holdings, заснований у 2006 році в Гонконзі. Це високотехнологічне підприємство, яке охоплює дослідження, розробку, виробництво, продаж і послуги в галузі мобільних систем зв'язку. Компанія TECNO сповнена рішучості пропонувати рішення в галузі мобільного зв'язку, які відповідатимуть потребам клієнтів.

TECNO оголосила про своє багаторічне партнерство з футбольним клубом «Манчестер Сіті» в листопаді 2016 року. Як офіційний партнер футбольного клубу «Манчестер Сіті» з реалізації планшетів і мобільних телефонів, компанія TECNO Mobile співпрацюватиме з клубом із метою розширення власних кампаній зі стратегічного маркетингу та впровадження рекламних акцій у світовому масштабі, а також задля налагодження контактів із фанатами й клієнтами, щоб вразити їх незрівнянною якістю мобільного зв'язку.

Останні новини

Докладніше