Stop At Nothing:

TECNO — це бренд преміальних смартфонів і пристроїв із технологією поєднання Інтернету речей із ШІ (AIoT) від TRANSSION Holdings. Узявши на озброєння принцип «Stop At Nothing», TECNO прагне відкрити найкращі сучасні технології прогресивним людям на глобальних ринках, надаючи елегантні смарт-продукти, що надихають відкривати світ можливостей. TECNO розуміє, що саме потрібно споживачам різним ринків, і надає їм відповідні інновації та дизайнерські рішення, продемонстровані через якість обслуговування «завжди молодих душею» клієнтів, що не перестають прагнути досконалості. Портфоліо TECNO включає різноманітні смартфони, планшети, натільні смарт-пристрої та пристрої з технологією поєднання Інтернету речей із ШІ (AIoT) для споживачів більше ніж 70 ринків у всьому світі. TECNO також є офіційним партнером футбольного клубу Manchester City, чемпіона Прем’єр ліги в 2020–2021 роках.

  • Футбольний клуб «Манчестер Сіті» та TECNO оголосили про продовження свого глобального партнерства

    2019-07-10

    Футбольний клуб «Манчестер Сіті» та TECNO оголосили про продовження свого глобального партнерства

    Футбольний клуб «Манчестер Сіті» та бренд TECNO — провідний виробник мобільних пристроїв у світі — повідомили про довготривале, багаторічне подовження ексклюзивного партнерства на міжнародному ринку. У 2016 році, TECNO став першим у світі міжнародним партнером з мобільних пристроїв для футбольного клубу «Манчестер Сіті».
    TECNO продовжуватиме поєднувати пристрасних уболівальників з найбільш пам'ятними моментами гри. Щоб розширити партнерські відносини TECNO з футбольним клубом Манчестер Сіті бренд представить "City Beats" і "Behind the Lens". Це серія фотографій і музично-тематичний контент, створений для того, щоб збільшити взаємодію з фанатами і принести новинку бренда TECNO від “Очікуй більшого” до життя.
     

  • TECNO Mobile розпочинає свою діяльність на українському ринку

    2018-07-26

    TECNO Mobile розпочинає свою діяльність на українському ринку

    Компанія TECNO розширила свою присутність в Африці, на Близькому Сході, у Південно-Східній Азії, Південній Азії та Латинській Америці, охопивши населення чисельністю понад 4,2 мільярда людей.

  • TECNO Mobile Partnership with MCFC

    Партнерство з ФК «Манчестер Сіті»

    2016-01-01
    TECNO Mobile Partnership with MCFC

    Партнерство з ФК «Манчестер Сіті»

    Компанія TECNO уклала багаторічне партнерство з футбольним клубом «Манчестер Сіті», який став офіційним партнером у сфері планшетів і мобільних телефонів. Це партнерство є важливим кроком у глобальній стратегії TECNO та демонструє прагнення компанії розвинути впливовий і привілейований бренд мобільного зв'язку на ринках, що розвиваються. Співпрацюючи з таким успішним і відомим клубом, як «Манчестер Сіті», TECNO матиме тепер більше можливостей налагодити зв'язок із фанатами та клієнтами у всьому світі, представити свої останні розробки та запровадити найсміливіші мобільні рішення.

  • TECNO Mobile Success in North Africa, and Expansion into South America and Southeast Asia

    Успіх у Північній Африці, здобуття ринків Південної Америки та Південно-Східної Азії

    2016-01-01
    TECNO Mobile Success in North Africa, and Expansion into South America and Southeast Asia

    Успіх у Північній Африці, здобуття ринків Південної Америки та Південно-Східної Азії

    Після стрімкого зростання протягом десятирічного періоду компанія TECNO отримала до 40 % ринкової долі у великих африканських країнах, зарекомендувавши себе глобальним гравцем у сфері телекомунікаційних пристроїв і послуг. Такі досягнення пов'язані з продуманою стратегією та раціональною організацією менеджменту, що охоплює 5 виробничих центрів, 5 маркетингових центрів, торговельну мережу в близько 50 країнах і регіонах, мережу післяпродажного обслуговування, що складається з сервісних центрів «1000+», і 4 ремонтні заводи. У цьому році також спостерігається стратегічна трансформація TECNO зі здобуття ринків Північної Африки, Південної Америки, Південно-Східної Азії, Індії, Близького Сходу та проникнення на світовий ринок.

  • Sales Volume Rose to No.1 in Major African Markets - TECNO Mobile

    На основних ринках Африки компанія посіла перше місце за обсягом продажів

    2015-01-01
    Sales Volume Rose to No.1 in Major African Markets - TECNO Mobile

    На основних ринках Африки компанія посіла перше місце за обсягом продажів

    У 2015 році компанія TECNO посіла перше місце за обсягом продажів на основних африканських ринках.                                                                                                              Завдяки наполегливим зусиллям і глибокому розумінню потреб клієнтів компанія TECNO здійснила прорив у сфері досліджень і розробки, проектування, виробництва, продажів і послуг. Паралельно були посилені зв'язки з провідними компаніями у відповідних галузях. Ці фактори у своїй сукупності обумовлюють просування бренду й збільшення ринкової долі. На конкурсі телекомунікаційних технологій у Гані пристрою TECNO Phantom Z присуджено нагороду «Смартфон року». Досягаючи успіхів у розвитку своєї справи, компанія TECNO бере активну участь у громадському житті. Вона співпрацює з місцевими благодійними організаціями щодо надання стипендій місцевим студентам і робить пожертвування на підтримку державних благодійних проектів.

  • TECNO Mobile Breakthrough in Smartphones

    Прорив у смартфонах

    2014-01-01
    TECNO Mobile Breakthrough in Smartphones

    Прорив у смартфонах

    За стабільного зростання на ринку традиційних мобільних телефонів бренд стрімко розширився на ринку смартфонів і здійснив великий прорив у міжнародному визнанні, відкривши понад 860 магазинів у Тропічній Африці. Паралельно бренд просунувся за межі Тропічної Африки та готовий здобувати ринок Єгипту. На конкурсі провідних брендів у Гані компанія TECNO отримала титули «Найперспективніший бренд» і «Найкращий бренд, що активно розвивається». На конкурсі «Мобільний світ» у Гані флагманський пристрій Phantom A+ отримав нагороду «Найпопулярніший смартфон року». «African Business», найвпливовіший журнал на континенті, вніс TECNO до 20 «найпопулярніших брендів Африки». Цього ж року TECNO отримала нагороду – корону міжнародної якості в категорії «Золото» в Лондоні.

  • Introducing Smartphones -TECNO Mobile

    Впровадження смартфонів

    2012-01-01
    Introducing Smartphones -TECNO Mobile

    Впровадження смартфонів

    У відповідь на технічний прогрес і зростання потреб клієнтів компанія TECNO випустила свій перший смартфон T1 і в 2012 році з цього приводу запровадила комплексні методи розповсюдження маркетингової інформації. Окрім розробки високоякісних смартфонів і впровадження насичених розважальних програм для клієнтів, TECNO заснувала перший ексклюзивний магазин у Нігерії, де продемонструвала останні моделі та запропонувала розширені послуги для клієнтів. На конкурсі телекомунікаційних технологій у Гані бренд TECNO Ghana отримав титул «Телефонна компанія року», а це дає високу оцінку щодо постійного зростання та успіхів на ринку інформаційно-комунікаційних технологій (ICT) і зосереджує увагу на першокласних виконавцях-новаторах у галузі. Річний обсяг продажів TECNO у 2012 році досяг приблизно 20 мільйонів.

  • No. 1 Mobile Brand of Dual-SIM Phones of TECNO Mobile

    Мобільний бренд № 1 серед телефонів із двома SIM-картами

    2011-01-01
    No. 1 Mobile Brand of Dual-SIM Phones of TECNO Mobile

    Мобільний бренд № 1 серед телефонів із двома SIM-картами

    На основних африканських ринках, де були створені місцеві відділення, компанія TECNO стала постачальником мобільних телефонів із двома SIM-картами № 1. На конкурсі з якості обслуговування клієнтів у Гані, який відбувався в рамках програми «Тиждень обслуговування клієнтів», компанія отримала титул «Бренд 2011/2012 років, який найкраще зарекомендував себе серед клієнтів». Цей конкурс, що проводиться щороку в перший повний календарний тиждень жовтня, покликаний визнати важливість якості обслуговування клієнтів серед міжнародних організацій і структур, орієнтованих на покупця. Тим часом компанія TECNO формулює сутність свого бренду – «Більше знань», стимулює дослідження в галузі мобільних технологій і розробки пристроїв, орієнтованих на розваги, пропонуючи клієнтам динамічний ритм життя з мобільними розвагами.

  • TECNO Mobile Focus on Africa

    Африка в центрі уваги

    2008-01-01
    TECNO Mobile Focus on Africa

    Африка в центрі уваги

    У 2008 році спостерігається стратегічне зрушення TECNO в бік африканського ринку. Цей рік стає початком зміцнення іміджу компанії. TECNO планує та формує систему менеджменту за кордоном із метою охоплення основних ринків у Західній і Східній Африці, докладаючи зусиль щодо постачання індивідуалізованих продуктів з урахуванням місцевих потреб і надання якісніших послуг локальним клієнтам. Під впливом споживацького попиту компанія TECNO створила свій перший мобільний телефон на чотири SIM-карти «4 Runner», який став хітом продаж в Африці.

  • 1st Factory Setup of TECNO Mobile

    Заснування першого заводу

    2007-01-01
    1st Factory Setup of TECNO Mobile

    Заснування першого заводу

    Перший завод був заснований у Шеньчжені (Китай) у 2007 році. Річна потужність виробництва досягла 3 мільйонів одиниць мобільних телефонів. Завдяки запровадженню найсучасніших технологій і підбору найдосвідченіших фахівців компанія TECNO досягла хороших результатів у плані організації комерційної діяльності.

  • Establishment of TECNO Mobile

    Заснування

    2006-01-01
    Establishment of TECNO Mobile

    Заснування

    TECNO Mobile – перший бренд мобільних телефонів компанії Transsion Holdings, заснований у 2006 році в Гонконзі. Це високотехнологічне підприємство, яке охоплює дослідження, розробку, виробництво, продаж і послуги в галузі мобільних систем зв'язку. Компанія TECNO сповнена рішучості пропонувати рішення в галузі мобільного зв'язку, які відповідатимуть потребам клієнтів.

У листопаді 2016 року бренд TECNO повідомив про підписання багаторічного партнерства з футбольним клубом «Манчестер Сіті». Як офіційний партнер планшетів і телефонів для футбольного клубу «Манчестер Сіті», TECNO Mobile допомогає клубу в розвитку його стратегічних маркетингових й рекламних кампаній у всьому світі, а також підтримує зв’язок із фанатами та клієнтами, забезпечуючи незрівнянний досвід користування мобільними пристроями.

Останні новини

Докладніше